HEEFT U EEN VRAAG?
Neem contact met ons op!
Bij T&O Living doen wij ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Om uw vraag direct bij de juiste afdeling terecht te laten komen, maken wij onderscheid tussen twee contactformulieren:
-
Serviceformulier: voor vragen over uw bestelling, levering of serviceafspraken. Dit verloopt ten alle tijden via ons digitale serviceformulier, waarin u direct foto's of video's kunt toevoegen van de situatie. Zo zorgen we ervoor dat onze servicespecialist uw situatie zo efficiënt en goed mogelijk in behandeling kan nemen.
-
Algemeen contactformulier: voor algemene vragen over onze producten, dienstverlening of overige zaken.
U vindt bovenstaande formulieren hieronder. Antwoorden op veelgestelde vragen over onder andere bezorging, levertijden, afhalen en maatwerk vindt u ook op onze FAQ-pagina. Wij raden u daarom aan om daar eerst een kijkje te nemen, gezien er een grote kans is dat u het antwoord op uw vraag daar tegenkomt. Staat uw vraag er niet tussen? Schroom dan niet en neem contact op via één van de formulieren hieronder, dan proberen wij u zo goed mogelijk te helpen!

SERVICEVRAGEN
Heeft u een servicevraag over uw bestelling?
Vul dan het onderstaande formulier in en voeg duidelijk beeldmateriaal toe, zodat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

NIEUWSGIERIG NAAR DE MOGELIJKHEDEN?
Heeft u een algemene vraag?
Vul dan onderstaand formulier in en omschrijf wat u wilt weten, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.


